آخرین اخبار

15. اسفند 1397 - 14:46   |   کد مطلب: 32185
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد گفت: اسدآباد توانست رتبه اول در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی را کسب کند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد نایبی صفا، مدیر کمیته امداد اسدآباد گفت:کمیته امداد اسدآباد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در حوزه‌های مختلف پرداخت و ۳۸۰ نفر اشتغال برای افراد تحت پوشش خود ایجاد کرده است.

 

وی افزود: از موفق‌ترین اشتغال‌های ایجاد شده می‌توان به اشتغال در بحث دامداری اشاره کرد که بیشتر از ۷۰ درصد وام‌های اشتغال روستایی کمیته امداد را به خود اختصاص داده است.

 

این مسئول  ادامه داد: در کمیته امداد کارشناسان فنی مشغول به کار هستند و توسط این کارشناسان نظارت‌های مستمر ماهیانه و سالانه از طرح‌های اشتغال زایی صورت می‌گیرد که این امر موجب شده هیچ گونه انحرافی در طرح‌های اشتغال کمیته امداد مشاهده نشود.

 

نایبی صفا از وجود ۱۴ هزار صندوق صدقات کمیته امداد در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به صورت میانگین ماهیانه با کمک خیرین  اسدآبادی این صندوق‌های صدقات ۴۰ میلیون تومان دارای درآمد بوده اند و آنچه که از این صندوق‌ها جمع آوری شده به صورت ۱۰۰ درصد کمک‌ها برای نیازمندان شهرستان هزینه شده و هزینه می‌شود.

 

وی به جشن احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: در همین راستا در شهرستان اسدآباد ۶۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی به صورت ثابت و سیار در شهر و روستا و سطح مدارس و نمازجمعه اسدآباد فعال و برپا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal