آخرین اخبار

27. اسفند 1397 - 8:00   |   کد مطلب: 32242
رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد از اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان و مسافران فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز خریداری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، عادل بصیری محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ از آغاز طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی خبر داد و گفت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران از 25 اسفند سالجاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی آغاز می شود و تا 17 فروردین سال آینده ادامه دارد.

 

وی اظهار کرد: در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی عید نوروز اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی شهرستان اسدآباد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر واحدهای توزیع و عرضه مرغ و ماهی، گوشت قرمز، رستوران ها، چلو کبابی ها، قصابی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی نظارت دقیق می کنند.

 

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد از شهروندان و مسافران خواست فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنند.

 

وی با بیان اینکه اکیپ ثابت اداره دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، گفت: شهروندان در شرایط مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 33148020 یا سامانه سراسری 1512 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal