آخرین اخبار

27. اسفند 1397 - 23:56   |   کد مطلب: 32253
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
حادثه تروریستی نیوزیلند یک موضوع مهندسی شده است
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه حادثه تروریستی نیوزیلند یک موضوع مهندسی شده است، گفت: دشمن ایجاد ایران‌هراسی در مناطق مسلمان‌نشین و اسلام‌هراسی در غرب را در دستور کار خود داشته و با اینگونه اقدامات می‌خواهند اذهان مردم جهان را منحرف و به اهداف خود برسند.

به گزارش آوای سیدجمال، 

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با بیان اینکه موضوع حادثه تروریستی نیوزیلند در این شرایط یک موضوع مهندسی شده است، اظهار کرد: تروریست‌ها می‌دانند که با اقدامات تروریستی منفور می‌شوند اما به خاطر اینکه موضوع و مسئله‌ای را از افکار عمومی مردم خارج کرده و منحرف کنند باز هم دست به چنین اقدامی می‌زنند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند بگویند که ترور کردن را از داعش یاد گرفته‌اند و ترورها نشأت گرفته از داعش است، البته آنها داعش را یک دولت اسلامی معرفی می‌کنند تا وجهه اسلام را تخریب کنند.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به نحوه پوشش این اخبار در رسانه‌های غربی و و حرف‌های ضد  و نقیض آنها تصریح کرد: غربی‌ها وقتی یک اتفاقی کوچک در کشورشان می‌افتد آن را کار تروریستی می‌دانند اما اگر در کشور دیگری ۵۰ نفر ترور شوند از آن تحت عنوان حمله مسلحانه یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه این شکل از آدم‌کشی بی‌سابقه بوده، ادامه داد: این ترورها برنامه‌ریزی شده و مدیریت شده است و کار و فکر یک نفر نیست و غرب با این کارها می‌خواهد اذهان مردم را منحرف کنند.

فرجی اضافه کرد: غربی‌ها از گسترش اسلام در دینا هراس دارند و هر کاری برای ایجاد اسلام‌هراسی و به ویژه ایران‌هراسی انجام داده و اینگونه اقدامات را به ایران وصل می‌کنند تا بتوانند برنامه‌ها و سیاست‌های خود را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه غرب و آمریکا با ایجاد موج ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی به دنبال فروش سلاح‌های خود به کشورهایی چون امارات و عربستان گفت: امروز ایجاد ایران‌هراسی در مناطق مسلمان‌نشین و اسلام‌هراسی در غرب در دستور کار دشمنان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal