آخرین اخبار

30. فروردين 1398 - 16:16   |   کد مطلب: 32369
امام جمعه اسدآباد با اشاره به معضل بیکاری در جامعه، از مسئولان اجرایی شهرستان نیز خواست با فراهم کردن امکانات اشتغالزایی جوانان را از این معضل نجات دهند و موجب رونق تولید شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهراسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان از سوی نمازگزاران، به غیبت امام زمان عج اشاره کرد و گفت: کسب معرفت و فضائل و دوری از گناهان از نشانه جز اصحاب و یاران امام زمان عج شدن است که امروز با امکاناتی مانند ماهواره و فضای مجازی که همه دشمنان دست به دست داده تا اسلام را تخریب و فساد را رواج دهند، مرد می‌خواهد که خود را از گناهان دور نگه دارد.

 

وی میلاد حضرت صاحب الزمان عج را تلنگری دانست که همواره با ایشان عهد ببندیم و معرفت و شناخت مهدویت را گسترش دهیم.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸،  گفت: سپاه قهرمان بر چشم مردم جای دارد و در هفته گذشته در حضور یکرنگ مسئولان و مردم به دشمنان نشان دادند که قدر سپاه را می دادند.

 

وی با اشاره به وجود امکانات فنی و حرفه ای در شهرستان از جوانان خواست که در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال ازاین امکانات بهره ببرند.

 

حسینی مجد با اشاره به معضل بیکاری در جامعه، از مسئولان اجرایی شهرستان نیز خواست با فراهم کردن امکانات اشتغالزایی جوانان را از این معضل نجات دهند و موجب رونق تولید شوند.

نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal