آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1398 - 16:12   |   کد مطلب: 32393
رئیس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد:
اسدآباد بالاترین مراجعه کننده به کمیته امداد را در کشور دارد
رئیس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد با بیان اینکه طی سال گذشته مراجعه 18 هزار درخواست در کمیته امداد ثبت شده است، گفت: این شهرستان بالاترین مراجعه کننده در سطح کشور داشته است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد نایبی صفا در شورای زکات شهرستان اسدآباد، با اشاره به تخریب 100 درصدی بسیاری از منازل مددجویان این نهاد در پی سیلاب، اظهار کرد: حدود 540 منزل خانواده های مددجویان در سیلاب اخیر آسیب دیده است.

 

وی با بیان اینکه طی سال گذشته مراجعه 18 هزار درخواست در کمیته امداد ثبت شده است،  گفت: این شهرستان بالاترین مراجعه کننده در سطح کشور داشته است.

 

رئیس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد برگزاری همایش تجلیل از 22 نفر، سرکشی از روستاها و شرکت 85 نفر در جلسات آموزشی توجیهی را از دیگر اقدامات سل گذشته درحوزه جمع آوری زکات برشمرد.

 

وی با بیان اینکه فلسفه زکات این است که یک واجب شرعی انجام شود،، گفت: پیش بینی شده بود که سال گذشته 571 میلیون تومان زکات جمع اوری شود که 584 میلیون تومان زکات محقق شد.

 

نایبی صفا تصریح کرد: امسال پیش بینی شده است که یک میلیارد و 142 میلیون تومان زکات درسطح شهرستان جمع آوری شود که این میزان دو برابر سال گذشته خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم علی رغم مشکلات ناشی از سیلاب، باتوجه به بارش های خوب، محصولات زیادی برداشت و زکات خوبی جمع اوری شود.

منبع: نافع

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal