12. ارديبهشت 1398 - 17:29   |   کد مطلب: 32447
وزیر آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه سند تحول بنیادین سندی نیست که ظرف یک ماه و یکسال اجرا شود و با اطمینان عرض می‌کنم که همه برنامه های ما در آموزش و پرورش در سال 98 مبتنی بر سند تحول خواهد بود، گفت: معلمان و مدیران اجرای برنامه‌های که منویات سند 2030 دارد، جلوگیری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با تبریک روز بزرگذداشت مقام معلم و با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب دیددار با جنعی از معلمان و فرهنگیان، اظهار کرد: خوشبختانه گام‌های نخستین  سند تحول بنیادین برداشته شده است و گزارشات ایشان هم مؤید همین قضیه است.

 

وی گفت: همانطور که بارها رهبر انقلاب فرمودند سند تحول بنیادین سندی نیست که بگوییم ظرف یک ماه و یکسال اجرا شد بلکه این سند مسیر و نقشه راهی برای تعالی آموزش و پرورش است.

 

وزیر آموزش و پرورش کشور افزود: سند تحول بنیادین از سال گذشته مراحل مقدماتی آن آغاز شده و در ادامه تلاش‌های 6 سال گذشته همکاران ما برای سند تحول در سال 98 ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: امروز با اطمینان عرض می‌کنم که همه برنامه های ما در آموزش و پرورش در سال 98 مبتنی بر سند تحول خواهد بود.

 

بطحایی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص سند 2030 و تذکر ایشان، خاطرنشان کرد: ایشان هرزگاهی تذکر درستی را در خصوص خطر وجود سند 2030 و یا سندهای مشابه می دهند، قابل توجه است و باید به آن توجه کنیم.

 

وی گفت: بنده به عنوان عضوی از اعضای آموزش وپرورش و معلمان و مدیران انقلابی و متدین در مدارس مراقبت کافی خواهند کرد که حتی بدون نام 2030 ممکن است منویات آن به اجرا دربیاید، جلوگیری کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: درصورت مشاهده مصداقی از برنامه سند 2030 به ما گزارش دهند و ما پیگیری و متخلف را تذکر خواهیم داد.

 

وی در خصوص جبران کمبود معلم در شهرستان اسدآباد را نیز، گفت: ما کمبود به معنای اسنکه کلاس بدون معلم داشته بشیم، نداریم اما معلم رسمی آموزش دیده که بخواهم به کار بگیریم را کم داریم.

 

بطحایی ادامه داد: ما در مهرماه 98 کمبود معلم راخواهیم داشت اما نیروهای پیش بینی شده که مردم نگران نخواهند  شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal