آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1398 - 16:47   |   کد مطلب: 32471
وحید آزاد رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان اسدآباد در پیامی از استعفای خود در هیأت کشتی و پهلوانی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، وحید آزاد رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان اسدآباد که در هیات کشتی و از مؤسسان خیریه پهلوانان ماندگار در اسداباد بود، با ارسال پیامی به پایگاه خبری آوای سیدجمال از استعفای خود خبر داده است.

 

در این پیام آمده است که :

 

بنام یزدان پاک

باسلام

به اطلاع همشهریان واهالی محترم ورزش می رساند؛ اینجانب وحید آزاد موسس خیریه پهلوانان ماندگار،دبیر هیات کشتی و رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان افتخار خدمت به مردم عزیز  را داشته و از این بابت خداراشاکرم که توفیقی حاصل شد که بمدت ۶ سال در کنار مستمندان و فقرا با دلجویی و همدردی شریک لحظه های غم وشادی این عزیزان باشم.

 

 بعلاوه با توجه به سابقه درخشان بنده در ورزش کشتی و دغدغه ی توسعه این رشته ، طی مدت یکسال فعالیت صادقانه دستاورد های چشمگیری از جمله برگزاری دوره های مربیگری در سطح ملی ، بازسازی و تجهیز فضای سالن و تربیت چندین قهرمان حاصل گردید.

قابل ذکر است بنده از عنفوان نونهالی در کنار خانواده با ورزش باستانی وآیین جوانمردی و انسان دوستی این رشته آشنا شده و نزد پهلوان عباس آزاد (بنیان گذار ورزش پهلوانی و زورخانه ای در اسدآباد)  تلمذ نموده ام، بطوریکه با مدیریت هدفمند در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی در زورخانه برگزار و  زبان زد خاص وعام بوده است. این موفقیت ها در نتیجه احترام به پیشکسوت و حفظ شان ومنزلت یکایک عزیزان فعال در این رشته بدست آمد.

 

شایان ذکر است در مقایسه با گذشته در زمان تصدی بنده به لطف خدا  هیات باستانی  بدور از هرگونه حواشی مخرب بوده و تمامی ورزشکاران و پیشکسوتان عزیز  با آرامش خاطر و صلح و دوستی برای ارتقاء و ترویج فرهنگ پهلوانی وموازین اخلاقی از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.   

بدون شک توسعه و پیشرفت در هر مقوله ای محصول کار گروهی ، همفکری و همدلی  تمام اعضاء است. برکسی پوشیده نیست که در زمان ریاست دکتر طلایی شاهد تحقق این مهم ، رعایت هارمونی و  استفاده از تمام ظرفیت ها بودیم .

در حال حاضر علیرغم میل باطنی، با توجه به غبار آلود بودن فضا و سیاست زدگی حاکم  و تصمیم گیری های سلیقه ای و بدور از هرگونه نظر کارشناسانه مجبور به اعلام استعفا و عدم فعالیت و همکاری با اداره ورزش و جوانان اسدآباد هستم.

امیدوارم برخی از مسئولین شهرستان که مردم را نردبان می کنند برای پیشرفت خود در نزد پروردگار جوابگو جوانان باشند.

با آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز

با سپاس وحید آزاد

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal