آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1398 - 21:55   |   کد مطلب: 32476
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه امسال انتخابات در پیش است و بنا داریم به عنوان رسالتی انجام وظیفه کرده و در انتخابات بی طرف باشیم، گفت:

به گزارش آوای سیدجمال، مصطفی آزادبخت در شورای اداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه با اقتدار، توانمندی و تأثیرگذاری در منطقه و جهان مطرح و معروف است، اظهار کرد: دشمن با همه توان خود عزم را جزم کرده که نظا اسلامی را محدود کند که با امر توکل به خدا و خودسازی و خدمت صادقانه به مردم ناکام خواهد ماند.

 

وی افزود: کسانی میتوانند توطئه دشمن را خنثی کنند که ایثارگر باشند و خود را فراموش و به خدا بسپارند و همانند رزندگان هشت سال دفاع مقدس باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: استاندار همدان به همراه معاونش برنامه بلند مدت برای سه سال را برنامه ریزی کرده اند که به کجا برسند و البته برنامه سالانه نیز دارند.

 

وی گفت: شهرستان‌ها نیز علاوه بر ارتباط گیری وعمل به وظایف خود باید از استان مطالبه گری داشته باشند.

 

آزادبخت با بیان اینکه در اسدآباد فضای مطلوبی حاکم است و یک صدایی برای خدمت در آن را می‌شنویم، گفت: مسئولان ادارات شهرستان وظیفه دارند که امام جمعه و نماینده دلسوز و صادق را همراهی و کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه امسال انتخابات در پیش است و بنا داریم به عنوان رسالتی انجام وظیفه کرده و در انتخابات بی طرف باشیم، گفت: ما در گقتار صادق هستیم و عدالت جایگاه اول را دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به استعفای فرمانداری سابق اسدآباد و انتصاب وی در استانداری البرز، گفت: ما راضی به رفتن حمیدوند نبودیم اما وی اصرار به رفتنش داشت و می‌گفت مشکل شخصی دارد.

 

وی گفت: تصمیم استاندار بر این شد که اسدآباد صاحب داشته باشد و خانم لیلا امیدی را که از پدیده‌های انتخاب ماست و درخشش بالایی  دارد را به عنوان سرپرست منصوب و معرفی کنیم.

 

آزادبخت با اشاره به اینکه یزدان آزرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هم متقاضی شرکت در انتخابات بود، گفت: وی لیاقت کاندیداتوری را داشت اما به وی گفتیم که هنوز جوان است و میتواند درآینده در این زمینه اقدام کند و به همین ترتیب با استعفای وی موافقت نشد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal