آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1398 - 13:49   |   کد مطلب: 32484
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اسدآباد از قطع 350 مورد انشعاب غیرمجاز و برخورد قضایی با متخلفان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال،  احد احدی‌ایمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع 350 فقره انشعاب آب روستایی در اسدآباد اظهار کرد: از آنجا که همه ساله بخش قابل توجهی از آب تولیدی به دلیل وجود انشعابات غیر مجاز از دسترس خارج می شود، برخورد با متخلفان در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در حوزه امور مشترکین یکی از اهداف ترسیم شده تعویض 400 مورد کنتور معیوب است گفت: براساس برنامه‌های تدوین شده افزایش 10 درصدی فروش آب و افزایش 15 درصدی درآمدها از محل فروش آب در دستور کار است.

 

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اسدآباد اضافه کرد: تعمیر و نوسازی کنتورهای حجمی آب روستاهای شهرستان، بازنگری در قراردادهای بهره‌برداری در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، تعمیر و بازسازی دستگاه‌های کلریناتور آبی و جایگزینی با کلریناتورهای گازی و تعمیر و بازسازی تابلوهای برق در سال جاری در دست اقدام است.

 

وی با بیان اینکه در حوزه پروژه‌های عمرانی نیز افزایش بهره‌مندی تا 95 درصد در دستور کار است گفت: در همین راستا 30 میلیارد تومان به منظور بهره‌گیری در پروژه‌های عمرانی ابلاغ شده که در صورت تأمین اعتبارات عملیاتی شدن پروژه‌ها مدنظر است.

 

احدی‌ایمان عنوان کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی اجرای خطوط پمپاژ و انتقال از مجتمع النجه گنجه و تکمیل شبکه آبرسانی به روستای کمک‌علیا و کمک‌سفلی نیز در اولویت برنامه‌هاست.

 

وی آبرسانی به روستای شهراب، تامین آب و بهسازی چشمه‌های گنبله، هودرج، چشمه‌علی و گذرکجین را از جمله برنامه‌های در اولویت اجرا این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal