آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1398 - 14:00   |   کد مطلب: 32491
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد خبر داد
کاهش 30 درصدی وقوع جرم در اسدآباد در ماه مبارک رمضان
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد با اشاره به راه اندازی 12 اکیپ گشت سیار در سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان، گفت: در سال گذشته در ماه مبارک رمضان کاهش 30 درصدی وقوع جرم را نسبت به سال 96 داشتیم.

به گزارش آوای سیدجمال، افشین یاری در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ از راه اندازی 12 اکیپ گشت سیار در سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این گشتها در راستای اجرای طرح امروز به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند.

 

وی با اشاره به کاهش جرائم در ماه مبارک رمضان، گفت: در سال گذشته 30 درصد کاهش وقوع جرائم را نسبت به سال ماقبل آن در شهرستان اسدآباد داشتیم که قطعا" امسال نیز آمار بهتر خواهد بود.

 

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد با اشاره به نشست نیروی انتظامی با اصناف شهرستان، افزود: ما تذکراتی را برای فعالیت رستوران ها داده ایم که البته چند رستوران بین راهی نیز به دلیل عبور و مرور مسافران و نیاز آنان فعالیت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید خود عامل معروف باشند و در صورت مشاهده هر گونه منکری آن را متذکر شوند، گفت: در صورتی که فردی در راستای امر به معروف اقدام کرد و عامل به منکر بی توجهی کرد، آن را به پلیس اطلاع دهند.

 

یاری گفت: شهرستان اسدآباد به لحاظ رعایت حجاب و عفاف از وضعیت مناسبی برخوردار است و این امر در ماه مبارک رمضان نمود بهتری دارد.

 

وی با تأید بر برخورد قاطع با روزه خواران، گفت: براساس ماده قانونی مجازات روزه خواری 74 ضربه شلاق و یا حبس 10 الی 2 ماه است که اگر فردی بخواهد عمدا" حرمت شکنی کند، با او برخورد خواهد شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در خصوص خبر درگیری عشایر با مردم روستای پیرملو گفت: این درگیری مورد خاصی نداشت و ما برای پراکنده شدن جمعیت تیرهای هوایی پرتاب کردیم و شکرخدا مشکلی نبود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal