آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1398 - 14:12   |   کد مطلب: 32493
معاون بسیج سازندگی سپاه انصاالحسین استان همدان با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات به سیل زدگان، 275 جهادگر از استان همدان به این مناطق اعزام شدند، گفت: در سطح استان 1137 گروه جهادی فعال است که امسال 188 گروه دیگر به آن افزوده خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع،  شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در مجموعه بسیج سازندگی استان همدان هزار و 137 گروه جهادی راه اندازی شده است، اظهار کرد: امسال نیز 188 گروه جهادی دیگر در اقشار مختلف بسیج به استان اضافه خواهد شد.

 

وی با اشاره به سیلاب در برخی از مناطق کشور گفت: امسال  برای ارائه خدمات 250 جهادگر به منطقه لرستان و 25 جهادگر در منطقه گمیشان اعزام شدند.

 

معاون بسیج سازندگی سپاه انصاالحسین استان همدان افزود: از ابتدای امسال تاکنون اقلام مواد غذایی و چادر و غیره به ارزش 6 میلیارد و 170 میلیون تومان به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب 12 طرح تسهیلات پرداخت کرده است.

 

موسوی افزو.د: امسال نیز تعهد ما اجرای هزار طرح اقتصاد مقاومتی است که سهم شهرستان نیز از اجرای این طرح ها مشخص است.

 

وی یاداور شد: امسال نیز بسیج سازندگی در نظر دارد هزار و 40 پروژه  را احداث و یا تعمیر کند که از جمله این پروژه میتوان به ساخت پل، ابنیه، کانال آبرسانی، استخر، حمام و سرویس بهداشتی، مساجد اشاره کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal