آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1398 - 15:21   |   کد مطلب: 32514
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: جناب ترامپ دست و پا می‌زند که با این تهدیدات و تحریمها وارد مذاکره شود، اما ما مذاکره با آمریکا را مرگ جمهوری اسلامی می دانیم و در این میدان وارد نخواهیم شد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص شایعه جنگ نظامی آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: این جنگ روانی است که آمریکا می‌خواهد با القاء آن امتیازات بیشتری از ایران دریافت کند در حالی که ایران در موضوع برجام امتیازاتی را واگذار کرده است.

 

وی گفت: ایران با عقب نشینی این میزان در انرژی هسته ای هم، میخواست ثابت کند که ملتی به حق و در چارچوب قوانین بین المللی حرکت میکند و زیر بار  ظلم و جور نمی‌رود.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه ترامپ نگران قدرت جمهوری اسلامی است و این قدرت محصول ایثارگری‌های نیروی های مسلح و اراده الهی است، تأکید کرد: آمریکا می‌خواهد در راستای تضعیف نظام گام بردارد اما جرأت و جسارت نظامی را ندارد چون آنقدر جمهوری اسلامی قدرتمند است که هرگونه تحرکاتی را پاسخ میدهد و قدرت پوشالی و هیمنه آمریکا فرو می‌ریزد و باج خواهی منطقه ای او هم به پایان می رسد.

 

وی تصریح کرد: کسانی که در داخل تحت عنوان جنگ روانی خود را مغلوب دشمن کنند، تکلیفشان روشن است و انتظاری هم از آنان نداریم؛ آنها فقط خراب کاری نکنند، کافی است، لذا برخی ممکن است در میدان دشمن بازی کنند و چراغ سبز به دشمن دهند اما بدانند که رزمندگان این کشور و آنان که پای انقلاب و نظام و رهبر ایستاده اند اجازه نخواهند داد که ملت زیر چکه های استبداد له شوند و مغلوب دشمن شوند، یقینا" اذعان داریم که ما غالب بر دشمن خواهیم شد آنها هم غلطی نمیتوانند کنند.

 

رنجبرزاده تأکید کرد: جناب ترامپ دست و پا می‌زند که با این تهدیدات و تحریمها وارد مذکره شود، اما ما مذاکره با آمریکا را مرگ جمهوری اسلامی می دانیم و در این میدان وارد نخواهیم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم با رئیس جمهوری که با این ادبیات وارد میدان مبارزه طلبی شده، هرگونه روبرو شدن با وی خسارت برای کشور به بار می آورد؛ اگر ادبیاتش در چارچوب موازین انسانی واسلامی بود، پس از برقراری برجام و عدم خروج آنها از برچام، می‌شد که در موضوعات بین المللی با آنها به گفتگو نشست واما در این شرایط بعید است و البته ما تابع فرامین رهبری هستیم.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal