آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1398 - 13:25   |   کد مطلب: 32547
کارشناس هواشناسی استان:
هوای همدان خنک می شود
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش 1 تا 4 درجه‌ای دمای هوا از امروز خبر داد | در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 29 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و همدان، رزن و کبودرآهنگ با 7 درجه خنک‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از همدان پرس؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش 1 تا 4 درجه‌ای دمای هوا از امروز خبر داد.

شهرام  حکیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: آسمان همدان، قسمتی ابری و در ساعات امروز با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: از امروز با گذر موج ضعیف مرطوب، رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

حکیمی با اشاره به کاهش دما عنوان کرد: از امروز تا پایان هفته دمای هوا از 1 تا 4 درجه کاهش خواهد یافت و در 24 ساعت گذشته دمای هوا از 7 تا 27 درجه در نوسان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 29 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و همدان، رزن و کبودرآهنگ با 7 درجه خنک‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان یادآور شد: دمای فعلی هوا 17 درجه بوده که نسبت به‌روز گذشته 5 درجه کاهش‌یافته است

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal