آخرین اخبار

3. خرداد 1398 - 14:53   |   کد مطلب: 32587
امام جمعه اسدآباد گفت: مسئولان با نابخردی خود روی اعصاب مردم راه نروند چرا که آه آنان مسئولان نابخرد و بی مدیریت را خواهد گرفت

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان ، اظهار کرد: قرآن برای عمل و هدایت و به عنوان بهترین موعظه آمده است که تدبر و توجه به آن مهم است. 

 

وی  بابیان اینکه برخی در خواندن نماز و اصول آن کوتاهی می کنند، افزود: باتوجه به بارش های اخیر در سالجاری نباید در پرداخت زکات کوتاهی کنند و کسی که به آن را عمل نکرد، نمازش مورد قبول حق نیست. 

 

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: نباید خواندن نماز تنها به ماه رمضان اکتفا شود.

 

وی افزود: در آستانه شبهای قدر باید توبه ، استعفار و انابه در عمل انسان مورد توجه قرار گیرد. 

 

حسینی‌مجد باگرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: امام ره آزادسازی خرمشهر را از معجزات الهی می دانست و فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد. 

 

وی بابیان اینکه باید روحیه استقامت باید همچنان در جامعه اسلامی باشد، افزود: اگرچه بعضی از مسئولان نابخرد و نالایق که هرکس می خواهد باشد، مدیریتش ضعیف است اما مردم در برابر این سختی ها مقاومت می کنند. 

 

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: مردم صبورند و مسئولان نباید با بی مدیریتی خود از آن سواستفاده کنند و با نابخردی خود روی اعصاب مردم راه نروند چرا آه مردم آنان را خواهد گرفت. 

 

وی از کمکهای ۱۲۰ میلیون تومانی مردم به خانواده زندانیان و از دانشگاه سیدجمال برای ایجاد ورزشگاه دانشجویی در همجواری خوابگاه قدردانی کرد. 

 

حسینی مجد از مردم خواست که نوعید اموات خود را در یک روز از قبل از عید فطر برگزار کنند و در نماز عید فطر به صورت اجتماع باشکوه برپا کنند.

 

وی بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در هفته آینده تأکید کرد.

 

فرمانده سابق سپاه ناحیه اسدآباد هم در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، به تلاش رزمندگان اسلام برای این امر اشاره کرد.

فیروز محمودی افزود: آزادسازی خرمشهر تنها با اراده الهی و تفکر الهی امام ره و زحمات رزمندگان امکان پذیر شد.

منبع نافع
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal