آخرین اخبار

4. خرداد 1398 - 11:29   |   کد مطلب: 32589
به دنبال دریافت پیام مردمی مبنی بر گل آلود بودن آب روستای خاکریز اسداباد و سنگ کلیه گرفتن اهالی این روستا، رئیس امور آبفار اسدآباد اعلام کرد که آب این روستا گل آلود نیست و البته ممکن است ماسه محدودی در ته مخزن آب باشد.

به گزارش آوای سیدجمال،  روز گذشته پیام مردمی مبنی بر این موضوع دریافت شد: " مردم روستای خاکریز سنگ کلیه گرفتن و به  فرماندار و آقای بخشدار مرکزی و رئیس آبفار روستایی بگین تمام اهالی روستای خاکریز که روستای خود آقای بخشدار هم هست،  علی برکت الله سنگ کلیه گرفتن! چندین ساله آب روستا گل آلوده ، شیر آب که میخوریم انگار که ماسه خوردیم، یکبار بیان از اینجا آب بخورن خودشون. حموم هم که میریم کل موهامون شن و ماسه میره، خواهش میکنم التماس میکنم با سلامت مردم بازی نکنید، ما که هیچ،  طفلی بچه های ما چه گناهی کردن که باید در سنین کم سنگ کلیه بگیرن آخه؟ رسیدگی کنید ، رسیدگی کنید"

 

رئیس امور آبفار اسدآباد در پاسخ  به این موضوع به خبرنگار ما گفت: آب روستای گل آلود نیست و البته در صورت گل آلود بودن آب هم ربطی به سنگ کلیه ندارد چرا که یک بحث انزیمی است.

 

احد احدی افزود: آب روستای خاکریز بررسی می‌شود.

 

وی افزود: آن منطقه ماسه به دلیل اینکه آن منطقه دارای ماسه و شن ریز است احتمال اینکه ماسه داشته باشد، وج.ود دارد که آن هم ته مخزن جمع شده اشد.

منبع: نافع
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal