آخرین اخبار

17. خرداد 1398 - 12:29   |   کد مطلب: 32668
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به دلیلی عبور موج ضعیف بارشی از آسمان استان، در ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه و جمعه، رگبار پراکنده باران، همدان را فرا می‌گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سید محسن موسوی کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان بیان کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع آسمان استان تا سه روز آینده پایدار است اظهار داشت: در ساعات پایانی بعد از ظهر امکان رگبار پراکنده باران در همدان وجود دارد که به گردشگران توصیه می‌شود برای برپایی چادر مسافرتی، ساعات شبانه را انتخاب کنند.

 

موسوی تاکید کرد: بارش‌ها لحظه‌ای و ضعیف است.

 

وی عنوان کرد: اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و بهار با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal