23. خرداد 1398 - 21:59   |   کد مطلب: 32711
دبیر هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه نخست وزیر ژاپن نباید آبروی خود را برای ترامپ چنین فرد خودسری هزینه می کرد، گفت: حرکتهای این چنینی که فشار و بعد مذاکره باشد را ما قبول نمی کنیم و جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار این ظلم آشکار نمی رود و پذیرش این چنین مذاکراتی آسیب به بدنه جمهوری اسلامی است.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ترامپ و آمریکا، گفت: همه ملت ایران بر این باورند که ترامپ فردی غیر قابل اعتماد و بسیار متغیر است که در مسیر مقررات بین المللی قرار نمی‌گیرد، لذا نخست وزیر ژاپن نباید آبروی خود را برای چنین فرد خودسری هزینه می کرد .

 

دبیر هیأت رییسه مجلس  ادامه داد: به درستی رهبر انقلاب فرمودند که اگر ترامپ می خواست حسن نیت خود در واسطه گری ژاپن نشان دهد، حرکتی از خود نشان می‌داد که به چارچوب برجام قرار بگیرد، نه اینکه پتروشیمی ایران را هم جز لیست تحریم ها قرار دهد.

 

وی اذعان کرد: حرکتهای این چنینی که فشار و بعد مذاکره باشد را ما قبول نمی کنیم و جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار این ظلم آشکار نمی رود و پذیرش این چنین مذاکراتی آسیب به بدنه جمهوری اسلامی است.

 

دبیر هیأت رییسه مجلس افزود: آمریکا شدیدا به مذاکره ای که ساخته فکر ترامپ است، نیاز دارد تا برجام 2 را ایجاد کند و ایران را پای میز بکشاند و این غیر ممکن است.

 

 

رنجبرزاده با بیان اینکه ملت ایران عزتش را نمی دهد و هرچه رهبری تدبیر کنند پیرو آن است، خاطرنشان کرد: ما نمایندگان ملت هم بر این باوریم  حال که رهبر انقلاب راه صحیح و اصولی انقلاب را دنبال می کنند، ما هم با هرگونه مذاکره و عقب نشینی با شخص رییس جمهور آمریکا مخالفیم ‌ و اگر آن را بپذیریم پذیرش ذلت است.

 

وی افزود: ملت ایران راه مقاومت را دنبال می کنند و همانگونه که رهبری فرمودند جنگ نمی کنیم ولی هیچ وقت زیر بار ظلم و ستم ستمگران هم نمی رویم و آنها باید منطق مقاومت را بپذیرند  و به ملتها احترام بگذارند.

 

نماینده مردم اسدآباد درمجلس تأکید کرد: یکه تازی های آمریکا چوب حراج به قدرتش خواهد زد و شک نداریم که این شکست متوجه آنان خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برجام سرانجامی برای ما نداشت، افزود:  اگرچه آن را پذیرفتیم و دولت و ملت و رهبری حمایت کردند، ذره ای از مواضع برجامی عقب نخواهیم نشست.

 

رنجبرزاده تأکید کرد: از ترامپ و همه کسانی که وساطت می کنند، می خواهیم که آمریکا را به برجام بازگردانند تا ما هم در چارچوب برجام تعهدات را آنگونه که پذیرفته‌ایم،عمل کنیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal