آخرین اخبار

27. خرداد 1398 - 11:32   |   کد مطلب: 32727
مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از پیگیری راه اندازی کارخانه روغن کشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سقراط بیرنگ در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد:در حال حاضر متقاضی طرح به منظور احداث کارخانه روغن کشی در این شهرستان طرح خود را ارائه داده که بر اساس برآورد ها برای استفاده از تسهیلات بانکی به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

 

وی با بیان اینکه قرار است متقاضی طرح واحد لبنی واقع در اراضی دهگلان را با تغییر کاربری به واحد صنعتی روغن کشی تبدیل کند افزود:با راه اندازی طرح فوق قطعا این طرح سودآوری و توجیهه اقتصادی مناسبی را برای شهرستان ره آورد خواهد داشت و برای این منطقه وجود چنین صنایع تبدیلی ضرورت بسیاری داشته و نیاز است .

وی در ادامه از پیش بینی تولید بیش از 3000 هزار تن دانه های روغنی در این شهرستان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد:در سال جاری سطح زیر کشت کلزای شهرستان به دوبرابر افزایش داشته است.

بیرنگ اضافه کرد:علاوه بر دانه روغنی کلزا ،در سال های اخیر کشت کنجد، کاملینا ،گلرنگ …با توجه به کم آب بر بودن با کلاس های آموزشی و ترویجی در بحث دانه های روغنی در این شهرستان در بین بهره برداران اسدآبادی متداول شده که البته در حال حاضر میزان سطح زیر کشت این نوع از دانه های روغنی وسعت چندانی ندارد .

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal