آخرین اخبار

12. تير 1398 - 15:00   |   کد مطلب: 32820
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد خبر داد
1686 دانش آموزان اسدآبادی در کنکور سراسری 98 به رقابت می‌پردازند
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد از شرکت 1686 دانش آموزان اسدآبادی در کنکور سراسری 98 خبر داد و گفت: از این تعداد 867 نفر را دانش آموزان دختر و 819 نفر را دانش آموزان پسر تشکیل می دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد امرایی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در حوزه آزمون سراسری سال 98 شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری، اظهار کرد: این آزمون برای شرکت کنندگان اسدابادی در محل دانشگاه پیام نور در4 رشته هنر ، ریاضی ، علوم انسانی و تجربی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در پنج شنبه هفته جاری 603 نفر از دانش آموزان در رشته های ریاضی و علوم انسانی در صبح و 84 دانش آموز در رشته هنر در شیفت بعدازظهر به رقابت خواهند پرداخت.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد افزود: در روز جمعه هزار و 9 نفر از دانش آموزان اسدآبادی در  رشته تجربی در صبح و 155 نفر در آزمون زبانهای خارجی در بعدازظهر شرکت خواهند داشت.

 

وی اذعان داشت: بیشترین  شرکت کنندگان در آزمون سراسری امسال در شهرستان اسداباد را  داوطلبان رشته تجربی به خود اختصاص داده است.

 

امرایی همچنین افزود: هماهنگی لازم با تمامی ادارات و نهادها جهت برگزاری بهتر آزمون در ستاد برگزاری آزمون شهرستان انجام شده و دانش آموزان با اطمینان و آرامش خاطر در آزمون امسال شرکت کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal