آخرین اخبار

14. مرداد 1398 - 23:56   |   کد مطلب: 33133
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: مردم توقع بیجایی از ما نداشته و تنها حداقل ها را مطالبه دارند که باید در تحقق مطالبات آنان نه به عنوان یک تکلیف اداری بلکه به عنوان یک تکلیف شرعی بکوشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی امروز در کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه نشین شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: برخی مشکلات مردم از کوتاهی برخی دستگاه هاست که متأسفانه درگیر مسائل داخلی خود هستند که در رابطه با این کوتاهی و کم توجهی ها نیازست مردم در انتخابات بعدی دقت کرده و افراد اصلحی را انتخاب کنند که پیگیر مشکلات مردم و منافع نظام باشند.

وی با اشاره به منطقه  محله محمود بیگی افزود: به صورت نامحسوس از این منطقه بازدید داشته ام که دارای مشکلات فراوانی است و چندی پیش با حضور 16 مدیرکل استانی در این منطقه برای رسیدگی به مشکلات مردم میز خدمت در مسجد محله با هماهنگی های سپاه شهرستان برگزار شد که این اقدام کار ارزنده ای برای مردم محله بود.

درویشی با انتقاد از شورا و شهرداری شهر اسدآباد تصریح کرد: دوستان شورای شهر کجا هستند و آیا تا کنون به این منطقه سر زده اند که ببینند مشکلات آنان چیست و یا جلسه ای با اهالی این محله برای رسیدگی به مشکلات آنان تشکیل داده اند؟ مردم این محله از حداقل های جمع آوری زباله و نظافت محله و توجه به فضای سبز ... محله محروم هستند و این در حالیست که امروز دیگر حتی در روستاها هم این مشکلات دیگر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر این مشکلات محله مرتفع شود بیشترین رضایتمندی را خواهیم داشت، تصریح کرد: در برنامه طرح کرامت به اهالی این محله قول دادیم ظرف دو هفته آینده مشکلات آنان را مرتفع کنیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: در 26 مرداد ماه به میمنت سالروز بازگشت آزادگان اقداماتی را که قول داده ایم در این محله رقم بخورد به بهره برداری خواهیم رساند.

درویشی با تأکید بر اینکه موظفیم چهره محرومیت را از مناطق حاشیه نشین بزداییم، گفت: با توجه به تسهیلات خوب دولت در رابطه با اشتغال، توجه به پایه های اشتغال با مهارت آموزی به کمک فنی و حرفه ای در محله محمودبیگی از نقش موثری در اشتغال جوانان این محله برخوردار  خواهد بود.

وی با بیان اینکه روحیه نشاط و امید را باید به اهالی این محله تزریق کنیم، یاد آورشد: توجه به مبلمان شهری این منطقه، زیباسازی محله، جمع آوری هر روزه زباله توسط شهرداری، آموزش های مهارتی، برگزاری برنامه ها و جنگ و جشن های شادی و ترویج ورزش صبحگاهی و همگانی از جمله اقداماتی است که می تواند موجب رونق و تلطیف روحیه نشاط این محلات شود و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم.

ایسنا
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal