آخرین اخبار

17. مرداد 1398 - 13:43   |   کد مطلب: 33162
مدیر اداره بهزیستی اسدآباد گفت: خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و مردم بوده و باید به کشف حقیقت ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر احمدی منش در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اصحاب رسانه باید بخشی از نیازهای کشور و استان را با فرهنگ ‌سازی برطرف کنند، اظهارکرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با تلاش های وافر خود در عرصه خبر و رسانه نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانت‌داری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته‌اند و خبرنگاران شهرستان اسدآباد پیشتاز این عرصه هستند.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: ویژگی حق‌محوری، حق‌طلبی و حق‌گویی، از مهم‌ترین ویژگیهای یک خبرنگار موفق و خداترس است.

 

احمدی منش در ادامه از تحقق صددرصدی سهمیه تعهد شده اشتغال بهزیستی این شهرستان در سال گذشته خبر داد و  اظهار کرد: سهمیه تعهد اشتغال سال گذشته بهزیستی این شهرستان 55 نفر بود که از این سهمیه بهزیستی اسدآباد سال گذشته با ایجاد 73 نفر اشتغال بیش از صددرصد سهمیه تعهد شده خود اشتغال ایجاد کرد.

وی اعتبار تخصیصی اشتغال به بهزیستی شهرستان در سال گذشته را از محل تبصره 16 افزون بر یک میلیارد و سی میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سهمیه تعهد اشتغال امسال بهزیستی شهرستان 56 نفر در نظر گرفته شده است.

احمدی منش در ادامه تعداد مددجویان تحت پوشش بهزیستی اسدآباد را 2074 برشمرد و افزود: سازمان بهزیستی در سالی که طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی است با رویکردی اجتماعی تلاش دارد تا هر چه بیشتر و بهتر در مسیر ایجاد بستر مناسب برای آسیب زدایی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه هدف و حتی فراتر از آن، برای آحاد مردم گام بردارد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal