آخرین اخبار

24. مرداد 1398 - 16:31   |   کد مطلب: 33241
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینا همدان:
اسدآباد تا 30 سال آینده نیاز به زیرساخت ندارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینا همدان گفت: شهرستان اسدآباد تا 30 سال آینده نیاز به زیرساخت ندارد چرا که بسیاری از زیرساختها مهیاست.

به گزارش آوای سیدجمال، حیدری مقدم در مراسم معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد که در سالن کانون  پررورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شرایط ویژه کشور، اظهار کرد: باید دولت از مدیران باتجربه در حوزه بهداشت و درمان استفاده کند و امروز زمان آزمودن و خطا نیست.

 

وی با بیان اینکه باید بپذیریم که تحریم ها بخشی از حوزه های بهداشت و درمان را تحت تأثیر خود قرار داده است، افزود: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت 500 پروژه عمرانی در استان انجام شده است.

 

500 پروژه عمرانی در اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینا همدان اذعان داشت: شهرستان اسدآباد تا 30 سال  آینده نیاز به زیرساخت ندارد چرا که از همه زیرساختها مبراست.

 

وی با اعلام اینکه بخواهیم با ابزار دیروز امروز را مدیریت کنیم، نمی‌شود، گفت: به فرض مثال در حال حاضر مصرف نمک در جامعه 12 گرم است که باید این میزان به 3 درصد در جامعه برسد، چرا که با کاهش مصرف آن 50 درصد سکته های قلبی کاهش پیدا می‌کند و البته باید نگاه مان را از درمان به سمت بهداشت پیش ببریم.

 

حیدری مقدم با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد روز به روز در حال رشد است، گفت: ما در استان در کنار این دانشکده هستیم تا توسعه پیدا کند و هرگونه خدماتی در زمینه آموزشی و بهداشتی داشته باشند، ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal