آخرین اخبار

24. مرداد 1398 - 16:41   |   کد مطلب: 33242
نماینده مردم اسدآباد در مجلس از حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در 7 و 8 شهریور ماه در استان همدان و اسدآباد خبر داد و گفت: این بازدید در راستای حل مشکلات این استان است که باتوجه به اختیارات این کمیسیون در حوزه بهداشت میتوان از این فرصت بهره برد.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در مراسم معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد که در سالن کانون  پررورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد، با معرفی آقای بهنام رضا مخصوصی به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، اظهار کرد: وی علاوه بر داشتن سوابق علمی و ارزشمند انگیزه خدمت هم دارد و فردی با اخلاق، شایسته، دقیق و مسئولیت‌پذیر است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از دانشگاههای علوم پزشکی در استان ها با یکدیگر درگیری دارند اما دانشگاه همدان با اسدآباد در تعامل و دوستی همکاری دارد، گفت: امسال توانستیم 5 میلیارد تومان اعتبار برای دانشگاه علوم پزشکی همدان و 5 میلیارد تومان اعتبار برای دانشکده اسدآباد جذب کنیم.

 

مخصوصی، انگیزه خدمت دارد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: گاها می‌شنویم که پرستاران بیمارستان های همدان مانع پذیرش بیماران اسدابادی می‌شوند و می‌گویند که دانشکده اسدآباد مستقل شده؛ این درست است این دانشکده مستقل است اما هنوز نیازمند حمایت استان است.

 

وی با تأکید بر اینکه خانه های بهداشت روستایی یک ظرفیت هستند که باید فعال تر شوند، گفت: اعتبار دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به این است که بیماران در شهرستان مداوا شوند.

 

7 و 8 شهریور ماه ؛ حضور کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در استان همدان

رنجبرزاده از حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در 7 و 8 شهریور ماه در استان همدان و اسدآباد خبر داد و گفت: این بازدید در راستای حل مشکلات این استان است که باتوجه به اختیارات این کمیسیون در حوزه بهداشت میتوان از این فرصت بهره برد.

 

وی از اختصاص و نصب یک دستگاه ام.آر.آی در دی ماه به اسدآباد خبر داد و گفت: باید به نسبت وجود امکانات پزشکان هم در این شهرستان مستقر شوند و این گونه میتوان شهرستانهای همجوار را هم پوشش داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal