آخرین اخبار

7. شهريور 1398 - 9:39   |   کد مطلب: 33363
در مراسمی به مناسبت روز کارمند در پنجمین روز از هفته دولت از 28 کارمند نمونه 22 دستگاه اجرایی، 8 مدیر نمونه دستگاه های اجرایی و 3 مدیر نمونه در رابطه با اجرای ماده 6 قانون حمایت از مصرف کننده شهرستان اسدآباد تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در این مراسم گفت: اعتباراتی که برای سال 99-98 پیش بینی شده افزون بر 22 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده که انتظار است همه مدیران دستگاه ها سند راهبردی 3 ساله استان را در بخش شهرستانی جزو دستور کار خود قرار دهند.

 

مجید درویشی با بیان اینکه اشتغال مهمترین شاخص کار بوده و مدیران به صورت ویژه این امر مهم را پیگیری کنند، افزود: مردم شهرستان انتظار دارند که مدیران و مسئولان برای ارتقاء معیشت و امنیت آنان تلاش کنند و همه تک تک  ما در قبال  مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تأثیرگذار هستیم و در این امر نباید کوتاهی کنیم. 

 

وی با تأکید بر اینکه با برنامه و تدابیری که داریم مطالبات مردم را پیگیری و رسیدگی کرده و برای رفاه و معیشت مردم گام برداریم، تصریح کرد: مدیران اسدآبادی از شرایط تصمیم گیری و مدیریتی خوبی برخوردار هستند و توانایی اداره امور را دارند که نمونه بارز آن موضوع گرانی قیمت مرغ بود و در این شهرستان، اسدآباد تنها شهری بود که بدون حاشیه قیمت مصوب را رعایت کرده و از این چالش عبور کرد. 

 

درویشی در ادامه با اشاره به افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی تعداد 37 پروژه در اسدآباد به مناسبت هفته دولت خاطرنشان کرد: این تعداد پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، خدماتی، مخابرات، بهداشت، گردشگری، کشاورزی، راه، ورزشی و ... با اعتباری افزون بر 237 میلیارد و 701 میلیون ریال در حال افتتاح و کلنگ زنی هستند.

 

وی با بیان اینکه از مجموع 36 پروژه تعداد 29 پروژه با اعتباری افزون بر 203 میلیارد ریال قابل افتتاح و 7 پروژه با اعتباری افزون بر 34 میلیارد و 700 میلیون ریال قابل قابل کلنگ زنی است، ادامه داد: گازرسانی به روستای قاسم آباد خنداب و روستای خنداب، اشترجین، قنبرآباد و صنایع سطح شهر، کلنگ زنی مدرسه 3 کلاسه سمیران و روستای ماوا 7 پروژه قابل کلنگ زنی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به شمار می رود. 

 

فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران نمونه دستگاه های اجرایی، سرپرستان دستگاه ها لحاظ نشده است، عنوان کرد: از 15 سرپرست دستگاه های اجرایی طی حضور بنده در شهرستان به عنوان سمت فرماندار، تا کنون با پیگیری های انجام شده حکم 12 نفر به عنوان رئیس خورده شده و تنها وضعیت 3 نفر از سرپرست های دستگاه های اجرایی باقیمانده که امیدواریم به زودی تعیین تکلیف شوند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal