آخرین اخبار

14. شهريور 1398 - 7:58   |   کد مطلب: 33431
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با اشاره به ضرورت نمایشگاه دائمی هنری در شهرستان گفت: نبود فرهنگسرا و نگارخانه در شهرستان یکی از مشکلات هنرمندان اسدآبادی به شمار می رود که پیگیر مرتفع شدن این مشکل هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا قاسمی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: اداره ارشاد شهرستان تصمیم بر آن دارد تا با اسباب‌کشی دانشگاه علمی- کاربردی از بنای یاد بود سیدجمال‌الدین اسدآبادی براساس نیازهای شهرستان در راستای تأسیس و راه‌اندازی نگارخانه، فرهنگسرا و نمایشگاه دائمی هنری برای هنرمندان اسدآبادی در این مکان اقدام کند که قطعا با این برنامه مشکل هنرمندان اسدآبادی در این راستا مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران استان تهران و قم در شهرستان اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس با کتاب های به روز در حوزه های مختلف توسط این ناشران با 50 درصد تخفیف برای علاقمندان بر پا می شود.

قاسمی همچنین با بیان اینکه از 57 کانون فرهنگی و هنری مساجد اسدآباد 52 کانون فرهنگی هنری ثبت سامانه بچه های مسجد است، خاطر نشان کرد: در تابستان امسال 48 کانون فرهنگی و هنری اسدآباد برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان شهرستان دارای برنامه بودند.

وی با اشاره به اینکه از 48 کانون فرهنگی و هنری در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان 17 کانون مختص بانوان بوده افزود: این کانون ها از اول تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده اند و فعالیت آنان تا 20 شهریور با محوریت برنامه های قرآن و عترت، آموزش و توانمند سازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، فعالیتهای اجتماعی، استفاده از هنر، اردوهای درون استانی و … ادامه دارد.

قاسمی با اشاره به همکاری 260 مربی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان تصریح کرد: تعداد اعضاء ثبت شده کانون های فرهنگی و هنری شهرستان در سامانه بچه های مسجد 2520 نفر بوده که  با برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تعداد اعضاء ثبت شده اسدآباد در سامانه بچه های مسجد. هر ساله به 6 هزار نفر نیز  افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal