آخرین اخبار

21. شهريور 1398 - 8:46   |   کد مطلب: 33498
فرمانده یگان ویژه استان همدان از برگزاری یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه در ۲۴ شهریور ماه در سالن اجتماعات کانون بسیج همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به  نقل از نافع، سرهنگ محسن پناهی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران وفاداراش با اشاره به برگزاری یادواره سرداران و یک هزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه اظهار داشت: این یادواره دومین یادواره یک هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۳ شهید مربوط به استان همدان است، گفت: این شهدا مربوط به شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، رزن، اسدآباد و بهار است.

فرمانده یگان ویژه استان همدان با بیان اینکه این شهدا جزء لشکر ۲۸ حضرت روح اله بودند، ابراز داشت:  این شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند و رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیاری در این لشکر داشتند.

وی با اشاره به اینکه این لشکر در هشت سال دفاع مقدس شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: بعد از دفاع مقدس نام لشکر به تیپ «موسی ابن جعفر(ع)» تغییر کرد که مؤسس و بنیانگذار یگان‌های ویژه در نیروی انتظامی می‌شود و فرمانده این لشکر سیدمجتبی عبدالهی بود.

پناهی با بیان اینکه یادواره سرداران و یک هزار و 200 شهید امسال به صورت کشوری برگزار می‌شود، افزود: این یادواره در راستای ارج نهادن به دلاوری‌های این شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین یادواره شهدای یگان ویژه در سال ۹۵ برگزار شد، بیان کرد: این یادواره در استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه و استان مرکزی برگزار شده و اکنون یادواره شهدای استان همدان، ۲۴ شهریور ماه در سالن اجتماعات کانون بسیج با حضور خانواده‌های معزز شهدا و مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

فرمانده یگان ویژه استان همدان با اشاره به اینکه امروزه یگان ویژه یکی از پرافتخارترین و آماده‌ترین نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: وظیفه این یگان مقابله با کنترل اغتشاشات و سایر مأموریت‌های محوله است.

وی ادامه داد: همچنین این یگان در بلایای طبیعی جزء اولین نیروهایی است که وارد عمل می‌شود و یکی از نیروهای پابه کار، آماده و مقتدر نیروی انتطامی ایران است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal