آخرین اخبار

21. شهريور 1398 - 10:23   |   کد مطلب: 33505
دبیر ستاد بزرگداشت دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی از برگزاری سی‌و‌هشتمین سالروز شهادت این عالم بزرگوار در استان همدان خبر داد و گفت: در این مراسم که در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریورماه بعداز نماز مغرب وعشا در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود از کتاب «شهید نهادساز» رونمائی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، حسن قره‌باغی دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله مدنی در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال به مناسبت سی و ششمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی برنامه‌های ویژه‌ای در همدان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مراسم بزرگداشت این عالم بزگوار طی روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریورماه بعداز نماز مغرب وعشا در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

قره باغی ابراز کرد: حجت الاسلام والمسلمین قائم‌مقامی استاد حوزه علمیه قم به عنوان سخنران این مراسم درنظر گرفته شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت آیت‌الله مدنی تصریح کرد: محوریت اصلی در برگزاری سی وهشتمین سالروز شهادت دومین شهید محراب آیت اللّه مدنی نهادینه سازی شخصیت این بزرگوار است.

وی از رونمایی کتابی با موضوع شهید مدنی در روز ۲۲ شهریورماه خبر داد و گفت: عنوان کتاب «شهید نهادساز» است که در آن زندگینامه، خاطرات، سفرهای شهید مدنی به دیگر نقاط کشور با نگارشی شیوا تالیف شده ‌است و در حدود ۲ هزار نسخه از آن به چاپ می‌رسد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal