آخرین اخبار

6. مهر 1398 - 13:16   |   کد مطلب: 33649
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد با 6 هزار ماشین سنگین فاقد نمایندگی روغن خودرو در شهرستان بوده و راه اندازی این نمایندگی در شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، رحیم قربانی با تأکید بر ضرورت راه اندازی نمایندگی روغن ماشین برای شهرستان اظهار کرد: متأسفانه به علت وجود این معضل رانندگان برای تأمین نیاز روغن ماشین خود به استان و یا دیگر شهرستان ها سفر می کنند و گاها مجبور به تأمین روغن ماشین خود با قیمت بالاتری هستند که برای مرتفع شدن این مشکل در دیدار اخیر  با وزیر صنعت درخواست راه  اندازی نمایندگی روغن ماشین را ارائه داده ایم و پیگیر پاسخ درخواست هستیم.

 

وی افزود: نمایندگی ایران خودرو، نمایندگی ماکارونی، لاستیک، کالای اساسی و لوازم التحریر از دیگر درخواست های اداره صمت شهرستان در دیدار اخیر با وزیر صنعت بوده که برای پاسخ درخواست این موارد نیز پیگیریم.

 

قربانی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان در بسیاری از تولیدات از جمله تولیدات محصولات کشاورزی دارای رتبه است، خاطرنشان کرد: متأسفانه نبود واحدهای صنایع تبدیلی و فرآوری و بسته بندی از جمله مشکلات موجود این شهرستان بوده که موجب شده بسیاری از محصولات شهرستان به صورت خام به فروش برسد و ارزش افزوده چندانی برای تولیدکنندگان نداشته باشد که باید توجه ویژه ای به ایجاد و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی و فرآوری و بسته بندی در این شهرستان شود.

                
وی همچنین با اشاره به وجود 28 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرستان یادآور شد: علاوه بر فعال بودن تمامی 28 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری، 8 واحد نیز در شهرک صنعتی اسدآباد فعال هستند.

 

مدیر اداره صمت اسدآباد سرمایه گذاری عمده بدون اتکا به تسهیلات و داشتن دانش لازم در رابطه با سرمایه گذاری در هر کار را از جمله آیتم های موفقیت در سرمایه گذاری دانست و عنوان کرد: با جذب سرمایه گذار این امر می تواند نسبت به رشد و توسعه صنعت و اشتغال شهرستان از نقش موثری برخوردار باشد./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal