آخرین اخبار

6. مهر 1398 - 13:49   |   کد مطلب: 33653
رئیس اداره آموزش و پرروش اسدآباد خبرداد
شرکت 5 هزار دانش‌آموز اسدآبادی در برنامه‌های اوقات فراغت
رئیس اداره آموزش و پرروش اسدآباد گفت: امسال 5 هزار دانش‌آموز اسدآبادی در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

 غلامرضا همایی لطیف در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به فعالیت آموزش و پرروش در حوزه اوقات فراغت نوجوانان، اظهار کرد: امسال ما برنامه های مختلفی را در 17 کانون برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفتیم.

 

وی گفت: برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرروش از یک تیر آغاز و تا پایان مرددادماه ادامه داشت که امسال تعداد 5 هزار دانش آموز در این برنامه شرکت کردند.

 

رئیس اداره آموزش و پرروش اسدآباد با اشاره به اینکه تمام مشخصات شرکت کنندگان دربرنامه های اوقات فراغت در سامانه اوقات فراغت آموزش و پرروش این شهرستان ثبت شده است، افزود: بیشتر این شرکت کنندگان را کودکان و نوجوان دانش آموز شکل دادند.

 

وی با بیان اینکه تمام برنامه های اوقات فراغت و گزارشات آن به دبیرخانه اوقات فراغت شهرستان ارسال شده است، تصریح کرد: دانش اموزان و شرکت کننده ها در برنامه های اوقات فراغت از جمله ورزشی، قرآنی، آموزشی مشارکت داشتند.

 

همایی لطیف افزود: این برنامه ها  در سطح مدارس، سالن های ورزشی، کانون شهید طائفی، پژوهشسرا، دارالقرآن شهید وارسته و 30 کانون قرآنی در سطح روستاها انجام شده است.

 

وی گفت: برنامه های ورزشی اوقات فراغت امسال شامل والیبال، فوتسال، بستکبال بوده است و همچنین برنامه های دیگر مانند قالیبافی، آشپزی، خطاطی، نقاشی، تعمیرات وسایل برقی برای شرکت کنندگان برگزار شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal