آخرین اخبار

12. مهر 1398 - 9:00   |   کد مطلب: 33709
فرماندار شهرستان اسدآباد از سرمایه‌گذاری چند اندونزیایی در شهرک صنعتی اسدآباد خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاران قرار است با تزریق ۵۰ میلیارد تومان سرمایه به این شهر کارخانه تولید، فراوری و بسته‌بندی قهوه را احداث کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از سرمایه‌گذاری چند سرمایه‌گذار خارجی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این سرمایه‌گذاران از کشور اندونزی هستند که برای احداث کارخانه تولید، فرآوری و بسته‌بندی قهوه به این شهرستان آمده‌اند.

 

 

وی گفت: در جلسه‌ای با حضور استاندار و نماینده مجلس صحبت‌های را سرمایه‌گذاران اندونزیایی داشتیم که استاندار برای واگذاری زمین از شهرک صنعتی به آنان قول مساعد داد.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: قرار است با واگذاری زمین در شهرک صنعتی امتیازات آب، برق و گاز را برای سرمایه‌گذاران تأمین کنیم و البته ۷ سال نیز به دلیل اینکه در شهرک این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند، از معافیت مالیات بهره‌مند شوند.

 

 

وی تصریح کرد: قرار است با احداث این کارخانه تولیدی آن را توسعه دهند و شکلات با طعم قهوه را نیز تولید کنند.

 

 

درویشی بابیان اینکه کارخانه تولید قهوه ظرفیت ایجاد ۲۵۰ نفر را خواهد داشت، گفت: با احداث این کارخانه ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرک این منطقه خواهیم داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal