1. آبان 1398 - 14:58   |   کد مطلب: 33804
دبیرهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمار فارغ التحصیلان بیکار بالاست و همه باید متمرکز شویم این مسئله را حل کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال،  اکبررنجبرزاده، در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه امروزه باید همه مسئولین و دستگاه ها در مباحث اقتصادی و معیشتی مردم که منجربه کاهش آمار بیکاری می شود متمرکز شوند گفت: همه کسانی که مسئولیتی دارند باید نگاه مستمر و مستقیمی به کاهش بیکاری داشته باشند.

 

 

رنجبرزاده، با اشاره براینکه وظایف قوای سه گانه است شرایط اشتغال را برای جوانان جویای کار ایجاد کنند افزود: آمار فارغ التحصیلان بیکار بالاست و همه باید متمرکز شویم این مسئله را حل کنیم.

 

 

وی، با تاکید براینکه منابعی که از صندوق توسعه ملی با نظر رهبری در اختیار مشتاقان رونق و تولید قرار گرفته و به ایجاد اشتغال کمک کرده است ادامه داد: این اتفاق خوبی بود و من فکر میکنم روند  نسبتا روبه رشدی نسبت به سال گذشته در بحث اشتغال داشتیم.

 

 

رونق تولید روبه رشد است

دبیرهیئت رئیسه مجلس، با بیان اینکه آمار اشتغال در سال ۹۶ نسبت به ۹۷ کمتر بود اما در سال ۹۸ نمودار کمی روبه رشد است تصریح کرد: در بحث رونق تولید، ایجاد کارگاه ها و صادرات رشد داشتیم و خیلی ها به سمت تولید آمدند وامروزه تولید سودآور شده است.

 

 

رنجبرزاده، با اشاره براینکه بر اساس آماری که دولت اعلام کرده کاهش بیکاری به ۱۱ درصد رسیده است خاطرنشان کرد: هنوز بسیاری از مردم بیکار هستند و فارق التحصیلان زیادی جویای کار می باشند و امیدواریم با تخصیص منابع و گشایش مشاغل جدید اشتغالی برای آن ها فراهم شود.

 

 

وی، در پایان گفت: بیکاری در درکل کشور زیاد است و بر اساس آمار مرکز پژوهش ها ۷ میلون نفر و آمار دولت غریب به ۶ میلیون نفر بیکار وجود دارد. است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal