آخرین اخبار

1. آبان 1398 - 15:19   |   کد مطلب: 33806
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان:
عملیاتی کردن گام دوم انقلاب نیازمند تغییر نگاه است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز باید برای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب نگاهمان را تغییر دهیم گفت: دغدغه دهیاران نباید شن ریزی و آسفالت و بهسازی باشد بلکه باید به دنبال ایجاد اشتغال و اقتصاد و تقویت خودباوری اهالی روستا باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در شورای  مشورتی دهیاران شهرستان اسدآباد هم با اشاره به طرح توانمندسازی جامع محلی، اظهار کرد: امروز شاهدیم که در بازار همدان تخم مرغ از رشت می رسد در حالی که این ظرفیت در استان همدان وجود دارد و باید بررسی کرد که چه اتفاقی افتاده ما باید از استانهای دیگر محصولاتی را وارد کنیم.

 

 

دغدغه دهیاران اقتصاد و خودباروی روستائیان باشد
ظفری گفت: امروز دغدغه دهیاران نباید شن ریزی و آسفالت و بهسازی باشد بلکه باید به دنبال ایجاد اشتغال و اقتصاد و تقویت خودباوری اهالی روستا باشند.

 

 

وی تأکید کرد: امروز باید برای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب نگاهمان را تغییر دهیم و همانند گذشته که خودباوری در جومع محلی موج می زد، بار دیگر این خودباوری احیاء شود.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان تأکید کرد: امروز نیاز روستاها اقتصاد است چرا که به طور نسبی از بهسازی برخوردار شده اند و باید اقتصاد خرد در جامعه روستایی نهادینه شود.

 

 

شکل گیری نهضت نهال کاری درختان مثمر در روستاها
وی با بیان اینکه امروز باید نهضت نهال کاری در روستاها شکل بگیرد، از دهیاران خواست با توزیع نهالهای مثمر به دنبال درآمدزایی برای روستائیان باشند.

 

 

ظفری اذعان داشت : امروز فرصتها در چشم بهم زدنی تمام می‌شود و دهیاران باید از این فرصت استفاده کنند و بعدها دیگر کاشکی جواب نمی دهد و در قبال خدمت شما هیاران درآمدی برای فردی ایجاد می‌شود.

 

 

وی گام دوم انقلاب را گام اصلاح سیاست‌ها دانست و گفت: در گذشته وقتی نانوایی را در روستا ایجاد کردیم توان پخت کردن را از روستائیان گرفتیم و امروز باید این نوع سیاستها تغییر کند تا روستاها دوباره جان بگیرند.

 

در ادامه هریک از دهیاران با معرفی از روستای خود به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیلهای آن پرداختند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal