آخرین اخبار

6. آبان 1398 - 15:05   |   کد مطلب: 33851
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و در اولین روز از این هفته ، دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد در دیدار امام جمعه اسدآباد با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هفته بسیج دانش آموزی را هفته رشادتها و دلاورمردی های رزمندگان دانش اموز خواند و اظهار کرد: در جنگ تحمیلی دانش آموزان کم سن و سال با گوش به فرمان امام ره در جبهه حق علیه باطل حاضر شدند و جان خود  را در راه اسلام و انقلاب دادند.

 

امیدعلی الیاسی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد ۶۷ دانش اموز شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: شما دانش اموزان امروز داعیه دار بیانیه گام دوم انقلاب ،  وارثان و حراست کنندگان از انقلاب هستید.

 

 

تقدیم ۶۷ دانش اموز شهید اسدآباد به انقلاب

وی داشتن بصیرت را یکی از راهکار مقابله با دشمن دانست و گفت: دانش آموزن به شبهه هایی که در فضای مجازی وجود دارد نباید توجه کنند و به دنبال حقیقت باشید.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر عمل به وصیتنامه شهدا از دانش اموزان خواست که با مرور زندگی شهدا ادامه دهنده راه انان باشند.

 

داشتن بصیرت یکی از راهکار مقابله با دشمن است

وی بر حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ ابان تأکید کرد و گفت: این راهپیمایی دشمن شکن است و حضور همه اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان مهم و با اهمیت است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره اینکه آغاز هفته بسیج دانش اموزی با سالروز شهادت شهید فهمیده و پایانش با روز استکبار ستیزی و یوم الله ۱۳ آبان است، اظهار کرد:  روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی در شکستن ابهت آمریکا در زمان خودش بود.

 

وی بااشاره به شکل‌گیری بسیج ، گفت: با ابتکار عمل بسیج و سپاه، امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است.

 

اقدام شهید فهمیده قابل تحسین بود

مجید درویشی بااشاره به اقدام قابل تحسین شهید فهمیده، از دانش اموزان خواست که با درس خواندن و دریافت درجات بالای علمی در مدارس پیشگام در جنگ نرم امروز باشند.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی امام جمعه اسدآباد هم با توصیه دانش آموزان به امر ورزش و تحصیل اظهار کرد: دانش آموزان باید به اسلام، انقلاب، معنویت، پدرو مادر افتخار کنند و در کنار تحصیل همراه با نظام باشند.

 

امروز تفکر و عمل دانش اموزان باید به مانند شهید فهمیده و محمدرسول رضایی باشد

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه هشتم ابان مصادف با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده است، اظهار کرد:  امام ره درباره شهید فهمیده فرمود رهبر من همان شهید ۱۳ ساله ای است که برای دفاع از ارزش‌ها و انقلاب نارنجک به کمر بست و جان خود را فدا کرد.

 

مهدی مرادی‌منظور با اشاره به وصیت شهید محمدرسول رضایی، تصریح کرد:  ایمان و تقوا در این شهید ۱۳ ساله اسدآبادی به کجا می رسد که در وصیتش درخواست می کند پرچم امریکا را در تشییع جنازه اش به اتش بکشند تا همه بدانند استکبارستیز است؟ و امروز باید دانش‌آموزان به تفکر و عمل برسند.

 

وی یادواره شهدای دانش‌آموز، زنگ ایثار و مقاومت درمدارس، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نشست‌های روشنگری ، برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه های هفته بسیج دانش اموزی این شهرستان برشمرد.

 

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal