آخرین اخبار

8. آبان 1398 - 15:56   |   کد مطلب: 33872
موسوی در یادواره 67 شهید دانش آموز اسدآباد؛
شهدای دانش‌آموز درس مقاومت به ما آموختند
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: شهدای دانش آموز درس مقاومت به ما دادند و امروز همه ما باید پیرو راه شهدا باشیم و تا آخرین قطره خون خود از نظام و انقلاب محافظت کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سیدرضا موسوی با بیان اینکه شهدای دانش آموز با گذشتن از جان خود به ما درس مقاومت دادند و  امروز همه ما باید پیرو راه شهدا باشیم و تا آخرین قطره خون خود از نظام و انقلاب محافظت کنیم افزود:امروز اگر به شما می گوییم که درس بخوانید و تلاش کنید به این دلیل است که شما آینده سازان این جامعه هستید و آرامش اکنون شما حاصل خون شهدا بوده  و باید تمام توان خود را با درس خواندن برای رهایی از وابستگی به بیگانگان بگذارید تا شهدا از شما راضی و خشنود باشند.

 

 وی با تاکید بر اینکه  سبک زندگی فردی و اجتماعی شهدا باید در جامعه مطرح شود، خاطر نشان کرد: سیره و زندگانی شهدای دانش آموز الگویی برای زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان و دانش آموزان بوده  و حضور دانش آموزان در مزار شهدا، یادواره های شهدا ... و اجرای این برنامه های در زندگی شخصی به سعادتمندی آن ها منجر خواهد شد و از مشکلات اجتماعی مصون خواهند ماند .

 

سرهنگ موسوی وجود 67 شهید دانش آموز اسدآبادی در دوران دفاع مقدس را برای دیار سید جمال الدین اسدآبادی و کشور یک افتخار دانست و یاد آورشد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت طلبی رمز ماندگاری و سلاح شکست ناپذیر ملت ایران در مقابل تنها ابرقدرت ها و تهدیدهاست.

 

 وی با بیان اینکه با برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان ترویج پیدا می‌کند، گفت: دشمن از هر حربه‌ای برای به دام انداختن نوجوانان و جوانان استفاده می‌کند که ما باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal