آخرین اخبار

8. آبان 1398 - 16:11   |   کد مطلب: 33874
دبیر اجرایی سومین نشست تخصصی خانه نشریات غرب کشور گفت: نشست تخصصی خانه نشریات منطقه غرب کشور نهم و دهم آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام و با حضور ۵ دانشگاه ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان و اسدآباد در هتل زاگرس ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، «متین نصیری» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این خبر ، اظهار کرد:  این نشست با حضور ۴۰ نفر از مدیران مسئول نشریات دارای شرایط مندرج در بخشنامه ارسالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدت دو روز و از تاریخ نهم تا دهم آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اجرا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این دوره ۴ کارگاه با موضوع‌های «تولید محتوا و فضای مجازی» ، «طراحی و گرافیک»، «طنزنویسی و فیک نیوز» و «حقوق نشریات» در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود که استادان برجسته کشوری و استانی تدریس این دوره را بر عهده دارند.

 

عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه در خصوص انتخابات این دوره،  تصریح کرد: انتخابات این دوره در روز جمعه دهم آبان ماه برگزار می‌شود و افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت خواهند کرد و منتخبین به عنوان نمایندگان خانه نشریات منطقه غرب معرفی خواهند شد.

 

نصیری اعلام کرد در پایان این نشست، به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal