آخرین اخبار

25. آبان 1398 - 11:15   |   کد مطلب: 34028
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد از تولید بیش از ۱۷۲ متر فرش دستبافت توسط مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد نایبی‌صفا در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: ارزش ریالی تولید این میزان فرش دستبافت تولید شده توسط مددجویان تحت پوشش شهرستان افزون بر ۲۴۵ میلیون تومان بوده که بخشی از این فرش تولیدی با بازاریابی مناسب توسط مددجویان و بخشی نیز توسط کمیته امداد به فروش رسیده است.

 

 

وی تعداد طرح های قالیبافی و دارهای فعال توسط مددجویان امداد شهرستان را ۱۲۰ مورد برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۸۰ نفر از قالیبافان مددجوی کمیته امداد اسدآباد تحت پوشش بیمه قالیبافی  قرار دارند.

 

 

نایبی صفا همچنین با اشاره به برگزاری آموزش های بلندمدت برای ۱۵۶ نفر از مددجویان کمیته امداد اسدآباد از ابتدای سال تا کنون در رشته هایی چون قالیبافی، کارآفرینی و خیاطی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون افزون بر سه میلیارد و ۲۱۷ میلیون تومان تسهیلات به ۹۱ نفر از مددجویان این شهرستان در راستای اشتغالزایی در زمینه های مختلف پرداخت شده که از این تعداد ۳۶ نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده اند که با استفاده از این تسهیلات برای آنها اشتغال ایجاد شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مردم اسدآبادی از ابتدای سال تا کنون افزون بر دو میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان مشارکت و کمک شامل صدقات، اکرام، ایتام، زکات، جشن نیکوکاری و عاطفه ها به کمیته امداد شهرستان داشته اند، خاطرنشان کرد: از این میزان مشارکت مردمی افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان مربوط به کمک های مردم به  صندوق صدقات بوده است.

 

نایبی‌صفا از افزایش ۴۰ درصدی مشارکت های مردمی اسدآباد به کمیته امداد شهرستان در زمینه های مختلف نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در حال حاضر کمیته امداد شهرستان دارای ۱۲ هزار و ۷۰۰ صندوق صدقات در بین مردم و اماکن بوده که از این تعداد  ۱۲ هزار صندوق صدقات در دست مردم و ۵۰۰ صندوق در سطح اماکن و ادارات  قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal