آخرین اخبار

30. آبان 1398 - 8:00   |   کد مطلب: 34074
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد:
روال قیمت کالاها در اسدآباد مثل گذشته است/گرانی کالایی را نداشتیم
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد گرانی اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: به طور میانگین و در اجرای طرح نظارتی، ما قریب به 80 تا 100 واحد صنفی را نظارت و بازرسی کردیم که روال قیمت‌ها در اسدآباد مثل گذشته بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، منصور صداقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به روند نظارت بر بازار اسدآباد، اظهار کرد: از زمان اعلام افزایش قیمت بنزین ما نظارت بر قیمت سایر کالاها را با افزایش اکیپ نظارتی در دستور کار قرار دادیم و بازرسان در دو وعده صبح و بعدازظهر فعالیت خود را آغاز کردند.

 

وی گفت: به طور میانگین و در اجرای طرح نظارتی، ما قریب به 80 تا 100 واحد صنفی را نظارت و بازرسی کردیم که روال قیمت‌ها در اسدآباد مثل گذشته بوده است.

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد یادآور شد: وظیفه ذات تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده هایی است که از سوی صنعت، معدن و تجارت ارجاع داده می‌شود و البته مطابق ماده 19 آیئن نامه این سازمان گشت سیار را از واحدهای صنفی انجام می‌دهد.

 

وی با تأکید بر برخورد با واحدهای صنفی که روی اجناس خود قیمت درج نکرده اند، افزود: در این راستا از اداره صمت خواسته ایم که درج قیمت روی اجناس را به واحدها متذکر شود که در صورت نبود قیمت با آنان برخورد می شود.

 

صداقت با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد گرانی اقلام و کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: این شهرستان نسبت به دیگر شهرها تخلفات کمتری از گرانفروشی و عدم درج قیمت دیده می شود.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal