آخرین اخبار

4. آذر 1398 - 15:27   |   کد مطلب: 34124
فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه گردنه اسدآباد بهترین وضعیت را برای جنگل کاری دارد و سعی...است، افزود: 200 هکتار جنگل کاری در شهرستان اسدآباد تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس هدفگذاری صورت گرفته یک هزار هکتار به وسعت جنگل کاری استان همدان اضافه خواهد شد، گفت: سهم هر یک از شهرستان های استان همدان در این طرح ۱۰۰ هکتار است.

 

وی با بیان اینکه تعهد شهرستان اسدآباد در این برنامه ۲۰۰ هکتار و ۲ برابر تعهد شهرستان های دیگر است، افزود: ۲۰۰ هکتار جنگل کاری در شهرستان اسدآباد تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

 

درویشی از پیش بینی ۹۵ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی برای اجرای این طرح سخن گفت و اظهار داشت: طرح ۲۰۰ هکتاری جنگل کاری شهرستان اسدآباد در دو نقطه «تپه ستران» شهر آجین به میزان ۱۸ هکتار و گردنه شهر اسدآباد به میزان ۱۸۲ هکتار در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه گردنه اسدآباد بهترین وضعیت را برای جنگل کاری دارد و سعی بر آن است در این برنامه گونه های سازگار با محیط کاشته شوند، گفت: بادام شیرین، بادامک، ارژن و سماق برای کاشت در نظر گرفته شده است.

 

وی بر بهره مندی مردم از عرصه های منابع طبیعی به واسطه اجرای طرح جنگل کاری تاکید کرد و گفت: اضافه شدن یک هزار هکتار به جنگل های استان همدان در راستای تفاهم نامه منعقدشده سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با استاندار همدان اجرایی می شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal