آخرین اخبار

12. آذر 1398 - 14:45   |   کد مطلب: 34208
افشاری حضور پرشور مردم در انتخابات را در گرو حضور سلايق و طيف‌هاي سياسي مختلف دانست و از نخبگان اجتماعي و سياسي استان خواست در عرصه رقابت انتخاباتي حضور داشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، «حسين افشاري» با اشاره به ثبت نام کانديداهاي انتخابات مجلس يازدهم در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تا روز دوم انتخابات 15 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه همدان ثبت نام کرده اند.

 

فرماندار همدان افزود: فرايند اجرايي انتخابات از دهم آذرماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوي وزير کشور و استاندار به فرمانداران مراکز حوزه‌هاي انتخابيه آغاز شد و تا هفت روز ادامه دارد.

 

وي حضور پرشور مردم در انتخابات را در گرو حضور سلايق و طيف‌هاي سياسي مختلف دانست و از نخبگان اجتماعي و سياسي استان خواست در عرصه رقابت انتخاباتي حضور داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان همدان شاخصه رقابتي بودن انتخابات را در ارتباط مستقيم با ميزان مشارکت مردم عنوان کرد و تأکيد کرد: در عرصه حضور فعالان سياسي هم نياز به جوانان خوشفکر داريم و هم نيروهاي باتجربه تا تحقق مجلس توانمندتري را شاهد باشيم.

 

افشاري ميزان مشارکت مردم همدان در انتخابات دور گذشته را 55 درصد خواند و ابراز اميدواري کرد:  امسال شاهد حضور پرشورتر مردم باشيم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal