آخرین اخبار

18. آذر 1398 - 12:31   |   کد مطلب: 34263
نایبی صفا گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه جاری ۴ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان تسهیلات خودکفایی به مدد جویان اسد آبادی پرداخت شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، «نایبی صفا» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در خصوص فعالیتهای خودکفایی گفت: ازابتدای سالجاری تاپایان آبان ماه مبلغ 4 میلیارد و 941 میلیون تومان تسهیلات خودکفایی به مددجویان اسدآباد  به تعداد 127 نفر  پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد افزود: این تسهیلات در قالب وام اشتغال درزمینه های دامداری–قالیبافی –کشاورزی-نجاری-صنایع دستی-آرایشگری-خواربارفروشی-جوشکاری و....پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد:  این تسهیلات ازمحل تبصره 16اعتبارات دولتی و  اعتبار اشتغال روستایی از طریق بانکهای عامل  وصندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

وی اظهار داشت: مددجوی مستعد خودکفایی،  به مددجویی اطلاق می‎شود که از توان جسمی، علاقه و زمینه لازم برای خوداتکایی و اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال‎زایی برخوردار باشد و این فرد ممکن است دارای مهارت لازم نبوده ولی زمینه فراگیری را داشته باشد.

 

نایبی گفت: طرح خودکفایی، یک فعالیت تولیدی و خدماتی است که با شرایط و ضوابط مشخص به‌صورت انفرادی، تجمعی و یا تعاونی برای اشتغال و خودکفایی مددجویان ایجاد می‌گردد و مجری طرح خودکفایی، فردی است که مسئولیت اجرای طرح خودکفایی را  به عهده دارد.

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal