آخرین اخبار

25. آذر 1398 - 14:51   |   کد مطلب: 34334
امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه دانشگاه محلی برای شروع علم اندوزی است و دانشجویان با بابصیرت موضوع عدالتخواهی را دنبال کنند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به نام اسلامی است و توقع می رود که این دانشگاه اسلامی تر باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی در مراسمی به مناسبت روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد که با 10 روز تأخیر برگزار شد، با اشاره به فلسفه وجودی دانشجو، اظهار کرد: عده ای برای گرفتن مدرک به دانشگاه می روند و این در حالی است که جامعه به دنبال علم اندوزی باشد.

 

وی گفت: دانشگاه محلی برای شروع علم اندوزی است که می توان در این محل شکار لحظه ها و غنیمت شمردن لحظه ها را یاد گرفت .

 

امام جمعه اسدآباد گفت: امروز آنچه دشمنان به ما پز می دهند، فخر فروشی با علم است و نباید دانشجوی ما برای رسیدن به تعالی در علم اندوزی قانع نباشد و باید با انگیزه در دانشگاه حاضر شود.

 

وی گفت: دومین چیزی که انسان را در کنار علم به کمالات می‌رساند، بحث تهذیب و تربیت است.

 

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دانشجویان، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به نام اسلامی است و توقع می رود که این دانشگاه اسلامی تر باشد.

 

وی بر داشتن بصیرت، به روز شدن، عدالتخواهی دانشجویان تأکید کرد و گفت: یک دانشجو باید کمک کار نظام اسلامی باشد و هر جا که نظام به خصوص در عرصه های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیاز به همراهی داشت، کمک کند.

 

در ادامه این مراسم تئاتر طنز و مسابقه برگزار و از دانشجویان برتر در رشته های مختلف تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal