آخرین اخبار

27. آذر 1398 - 11:49   |   کد مطلب: 34352
رئیس اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف آب شرکت آب و فاضلاب روستایی خبر داد:
صرفه جویی بیش از 202 میلیون ریالی با کنترل الکتروپمپ چاهها
رئیس اداره آب بدون درآمد و مدیریت مصرف آب؛ شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از کنترل مصرف برق چاهها؛ با خاموش کردن الکتروپمپ چاههای تحت پوشش در ساعات اوج مصرف خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، احمد انصاری ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در سال جاری؛گفت: دربازه زمانی یاد شده و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان؛ درطرح کاهش مصرف برق مشارکت نمودیم که این طرح در 43 روستای استان اجرایی شد.

 

وی افزود: برهمین مبنا؛ در ساعات اوج مصرف؛ الکتروپمپ چاههای حفر شده در روستاهای مذکور خاموش می شد که این اقدام تا کنون براساس بررسی 23 روستا از 43 روستای یاد شده بیش از 202 میلیون و 689 میلیون ریال صرفه جویی مصرف برق به همراه داشته است.

 

انصاری دربخش دیگری از سخنانش به نصب سیستم های مدیریت فشار در 3 روستای تحت پوشش اشاره وعنوان کرد: درراستای مدیریت فشار در سال جاری؛ در سه روستای وردآورد، غینرجه و عبدالملکی؛ سیستم مدیریت فشار به کارگیری شد که این سیستم با کنترل فشارآب در شبکه های آبرسانی در کاهش هدر رفت آب موثر می باشند.

 

وی بیان کرد: اجرای طرح سیستم مدیریت فشار تا کنون در 48 روستا اجرایی شده که از این تعداد 3 روستا در سال جاری عملیاتی شد است.

 

وی همچنین از نصب 11 کنتورحجمی در 11 روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خبر داد و گفت: در مجموع تا کنون 297 کنتور حجمی در خروجی مخازن و ورودی شبکه ها  آبرسانی نصب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal