آخرین اخبار

27. آذر 1398 - 15:35   |   کد مطلب: 34357
معاون غذاوداروی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:
مغازه‌داران اجناس خود را از شرکت‌های رسمی خریداری کنند مغازه
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: با توجه به بحث کیک های آلوده مغازه داران و سوپرمارکتی ها برای تأمین اجناس خود از شرکت های رسمی خریداری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عفت‌پناه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارخانه هایی که از سازمان غذا و دارو سیب سلامت می گیرند، نشان از آن دارد که محصولات آنان کنترل می شود و دارای پروانه ساخت و مورد تأیید هستند و این نوع شرکت ها جزء شرکت ها و مبادی رسمی برای تهیه اجناس متقاضیان از جمله فروشگاه ها، مغازداران و سوپری ها است.

 

 

وی با بیان اینکه در رابطه با کیک های آلوده موردی در شهرستان مشاهده نشده است، تصریح کرد: شهروندان برای خریداری اجناس و محصولات خوراکی خود به سیب سلامت محصول خوراکی خریداری شده توجه لازم را داشته باشند.

 

 

عفت‌پناه یادآور شد: در راستای سلامت و بهداشت همشهریان خریداری محصولات و تولیدات خوراکی از مبادی رسمی موجب آن خواهد بود که به راحتی قابل پیگیری باشد.

 

 

وی در ادامه در رابطه با بحث دپو دارو و زنجیره دارو شهرستان نیز خاطرنشان کرد: داروخانه بیمارستان قائم(عج) شهرستان به اندازه کافی برای دو سال آینده دارای داروهای مورد نیاز است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal