آخرین اخبار

8. دى 1398 - 14:08   |   کد مطلب: 34457
رئیس شرکت گاز اسدآباد از پایداری ۱۰۰ درصدی گاز شهرستان در شرایط فصل سرما خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فصلی شرکت گاز فعلا از قطع گاز مشترکین بدهکار امتناع کرده و مساعدت لازم را با مشترکین دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، منصور بالاور، اظهار کرد: در شهرستان شرایط پایداری گاز نرمال بوده و در فصل سرما به علت تأمین شدن گاز اسدآباد از دو نقطه، خط گاز سنندج و کرمانشاه در فصل سرما دارای هیچ مشکلی نیست و پایداری گاز در شرایط فصل سرما پایدار است.

 

وی با بیان اینکه اسدآبادی ها در آذرماه امسال ۱۷ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند، افزود: مصرف گاز اسدآبادی ها در آذرماه نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

 

وی همچنین با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز CNG در اسدآباد با توجه به افزایش قیمت بنزین یادآور شد: در حال حاضر شرکت گاز اسدآباد بیش از هشت میلیارد تومان از مشترکین خود دارای مطالبه بوده که از این میزان مطالبات ۶.۵ میلیارد تومان مربوط به مردم و مابقی مربوط به ادارات و کارخانجات سطح شهرستان است.

 

بالاور با بیان اینکه راهکار قانونی برای وصول مطالبات اخطار و قطع گاز درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط فصلی شرکت گاز از اقدام به این امر امتناع کرده و مساعدت لازم را با مشترکین دارد که در این راستا از مشترکین می خواهیم برای ارائه خدمات هر چه مطلوب تر توسط شرکت گاز شهرستان فعلاً نسبت به پرداخت بخشی از بدهی خود اقدام کنند.

 

وی اظهار کرد: در روزهای گذشته مصرف گاز مشترکین اسدآبادی در حد نرمال و متوسط قرار داشته اما براساس پیش بینی ها طی روزهای آینده مصرف گاز مشترکین شهرستان با توجه به برودت هوا ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت.

 

رئیس شرکت گاز اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر صددرصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد گازکشی بوده و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار نیز در راستای گازکشی در برنامه کاری شرکت گاز قرار دارند./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal