آخرین اخبار

14. دى 1398 - 12:56   |   کد مطلب: 34518
رئیس اداره کنترل کیفی و امورآزمایشگاه‎های شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان از کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در سال 97 در حوزه کنترل کیفی و بهداشت آب شرب خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، جهانگیر سلگی در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه این نوع ارزیابی برمبنای چند شاخص کلیدی انجام شده است،گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی همدان، از سال گذشته 8 آزمایشگاه مستقر در سراسر استان با بررسی 2 هزارو 700 نمونه آب از 900 روستا به بررسی کیفیت آب روستاهای استان پرداختند.

 

وی ادامه داد: پس ازجمع آوری وثبت اطلاعات درسامانه جامع مدیریت آزمایشگاهی کشور؛ شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در حوزه کنترل کیفیت و بهداشت آب؛ رتبه برتر را کسب نمود.

 

سلگی همچنین با بیان اینکه دربحث ایمنی آب، آبفاراستان همدان توانست رتبه پنجم را در سطح کشوراز آن خود کند؛عنوان کرد:این موارد موید کیفیت نسبی و ایمنی آب شرب در روستاهای استان می باشد.

 

وی با بیان اینکه درارزیابی ایمنی آب، مجتمع سنگستان به صورت پایلوت مورد بررسی قرار گرفت،خاطرنشان کرد: این مجتمع، 6 روستای استان را تحت پوشش دارد که در این رابطه منابع آب،مخازن و تهدید ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی در نهایت بیان کرد: تمامی اطلاعات جمع آوری شده در شهرستانها، پس از جمع بندی به سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی کشور ارسال شد که پس از بررسی های صورت گرفته در حوزه کنترل کیفی و بهداشت آب رتبه برتر و در حوزه ایمنی آب نیز  شرکت توانست رتبه پنجم کشور را از آن خود کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal