آخرین اخبار

14. دى 1398 - 14:28   |   کد مطلب: 34521
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با انتقاد از عدم حضور رؤسا دانشگاه‌ها در جلسه شورای فرهنگ عمومی، گفت: آیا عدم حضور آنان توبیخ دارد یا خیر؟

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اقدام جنایتکارانه آمریکا، اظهار کرد: اگرچه حاج قاسم شهید شد اما امروز باید در گام دوم انقلاب زنان و مادران جامعه اسلامی امثال حججی‌ها و حاج قاسم‌ها را پرورش و تربیت کنند.

 

زنان و مادران امثال حاج قاسم ها را پرورش دهند

 

با بیان اینکه طلاق گرفتن در جامعه مثل آب خوردن شده  و نیاز است که راه ایثار و گذشت در خانواده‌ها وجود داشته باشد، اظهار کرد: باید زشتی، بدی و آسیب طلاق را به رخ خانواده‌ها بکشانیم و این امر نیاز به برگزاری همایش‌هایی با این موضوع است.

 

وی با تأکید بر برگزاری همایش‌هایی برای بازاریان با موضوعات کسب رزق و روزی حلال و پاک کردن لقمه، افزود: صیانت از خانواده فرهنگ‌سازی می خواهد و برای ایجاد فرهنگ‌سازی در این زمینه نیاز به برگزاری مسابقات، همایش‌ها، گفتمان دینی و جلسات چهره به چهره است.

 

صیانت از خانواده نیازمند فرهنگ سازی است

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر توجه امور قرآنی، کشف و پرورش قرآن آموزان در جامعه، گفت: شهر اسدآباد به عنوان یک شهر  دست نخورده‌ای است که هنوز وجود چادری‌ها در آن گم نشده اما در حال آسیب دیدن و رنگ عوض کردن است و نباید بگذاریم قباحت شهرستان بشکند.

 

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ روحانی معترض به مسئله بدحجابی در شهرستان شدند و می‌خواستند که در شورای تأمین حاضر شدند و آن را مطرح کنند که بنده مانع شدم، افزود: بنده دیروز در نماز جمعه هم اعلام کردم که ما نوکر دانشگاهیم، اما اگر وضعیت دانشگاه در بد حجابی جامعه را رقم بزند، قطعا" برخورد خواهیم کرد.

 

مدیران دانشگاه باید توبیخ شوند که چرا در شورای فرهنگ عمومی حاضر نشدند

حسینی‌مجد با انتقاد و توبیخ عدم حضور برخی از دانشگاه‌های شهرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی، گفت: حراست دانشگاه‌ها ضعیف هستند و اگر نمی‌توانند دانشجو و دانشگاه را خوب مدیریت کنند، باید استعفا دهند چرا که موضوع بد حجابی لطمه به نماز جمعه می زند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان نباید کوتاهی در موضوع بدبحجابی را توجیه کنند، از فرماندار خواست که هرچه زودتر نسبت به این مسئله اقدام کرده و با حراست و مدیران دانشگاه جلساتی را برگزار کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal