آخرین اخبار

16. دى 1398 - 11:17   |   کد مطلب: 34533
حجت الاسلام حسین غلامی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز جمعه گفتند اگر کسی از دولت و یا مجلس دم از مذاکره بزند، خائن به خون شهید حاج قاسم سلیمانی است و در پیشگاه ملت محاکمه خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، یک روحانی اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه شهادت مظلومانه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای ملت ایران سنگین بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای جهان اسلام و جبهه مقاومت یک افتخار و سرمایه بود.

 

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما آمریکا را می‌شناسیم و به آمریکا خوش‌بین نیستم، اشاره کرد و افزود: دشمنی آمریکا با مکتب انقلاب اسلامی بارها با توطئه‌های مختلف نمایان شده و ترور سردار سلیمانی نیز یکی دیگر از توطئه های آنها بود که عملی شد.

 

غلامی خاطرنشان کرد: علی رغم تأکیدات و رهمنوهای مقام معظم رهبری در مورد خوش‌بین نبودن به آمریکا و عدم اعتماد به آنها، عده ای این رهنمود را نادیده گرفتند و به آمریکا دل خوش کردند.

 

وی با بیان اینکه عده ای فریب دستکش مخملی آمریکا را خورده و لبخندهای آنها را دیدند، ادامه داد: این افراد، دست های چدنی دشمنان در زیر دستکش مخملی را ندیده و فریب خوردند و به سمت مذاکره در برجام رفته و پای میز مذاکره نشستند.

 

این روحانی اسدآبادی تصریح کرد: روز جمعه مردم با حضور خود در راهپیمایی آمدند که به دولت‌مردان و مجلسی‌ها بگویند اگر کسی دم از مذاکره بزند، خائن به خون شهدا به ویژه خون سردار سلیمانی است و در پیشگاه ملت محاکمه خواهد شد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal