آخرین اخبار

24. دى 1398 - 8:14   |   کد مطلب: 34620
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارهمدان با بیان اینکه طبق نظر نماینده سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان در استان و کارشناسان قیمت نان باید افزایش یابد گفت: در زمان مناسب قیمت منطقی و کارشناسی شده نان ابلاغ خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در این سوژه عنوان شده  تغییر قیمت نان در همدان چه موقع اعمال می‌شود، بعد از گذشت سه سال و این همه موج گرانی قیمت نان ثابت است در حالی که نانوایان دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در این باره اظهار کرد: افزایش قیمت نان از مرکز به استان‌ها ابلاغ شده است و برخی از استان‌ها مانند قم و اصفهان افزایش قیمت نان اعمال شده است.

 

 

ظاهر پورمجاهد با اشاره به اینکه در همدان در سه سال گذشته افزایش قیمت نان صورت نگرفته است افزود: نانوایان از این وضعیت رضایت ندارند بنابراین افزایش قیمت نان به صورت کارشناسی بررسی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه طبق نظر نماینده سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان در استان و کارشناسان قیمت نان باید افزایش یابد خاطرنشان کرد: این مهم در جلسات تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان بررسی می‌شود.

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: در تلاش هستیم در این زمینه تصمیم منطقی اخذ شود تا علاوه بر اینکه مردم دچار مشکل نشوند شرایط مناسبی نیز برای نانوایان ایجاد شود.

 

 

وی در پایان گفت: در زمان مناسب قیمت منطقی و کارشناسی شده نان ابلاغ خواهد شد.
منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal