آخرین اخبار

25. دى 1398 - 10:32   |   کد مطلب: 34626
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اضافه شدن ۱۳ پزشک متخصص به کادر درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام رضا مخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: ۱۳ پزشک متخصص به سیستم درمانی شهرستان اضافه شده است.

 

او بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده دو متخصص داخلی و طب اورژانس، یک متخصص اورولوژی، چشم، ارتوپد، پاتولوژی، اطفال، رادیولوژی، بیهوشی، روانپزشک و متخصص زنان و زایمان به سیستم درمانی شهرستان اضافه شده یانفر از آنها هم به زودی در مراکز درمانی مستقر می شود.

 

دکترمخصوصی همچنین اضافه کرد: سه متخصص رادیولوژی، پاتولوژی و ارتوپدی تخصص‌های خروجی شهرستان بوده است و تا تابستان سال بعد نیز خروجی نخواهیم داشت.

 

او با اشاره به اینکه خروج این سه متخصص باعث خالی ماندن سیستم نشده و بلافاصله متخصصین جدید جایگزین افراد قبلی شده اند افزود:مجموع متخصصین اضاف شده جدید در اسدآباد ۱۳ نفر هستند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد همچنین گفت:متخصصین طب اورژانس و کلیه دو تخصص مهم هستند که امیدواریم حضور آنان باعث کاهش مشکلات همشهریان شود.

 

مخصوصی با اشاره به اینکه طب اورژانس یکی از تخصص‌های نوین پزشکی است که اخیرا دو متخصص از این  رشته به اسدآباد اضافه شده است افزود: این تخصص در خیلی از کشور‌ها یکی از  رشته های مهم و کاربردی رشته پزشکی است.

 

اواضافه کرد: این تخصص آمیخته از تمامی تخصص‌های پزشکی است که باعث کاهش شاخص مرگ و میر در اورژانس‌ها می شود.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد: متخصص طب اورژانس موقعیت‌های حیاتی را می شناسد که این شناخت باعث ارائه خدمات سریعتر به مادران باردار، کودکان، سالخوردگان و عموم مردم می شود.

 

مخصوصی با اشاره به نزدیکی به گردنه اسدآباد، عبورسالانه ۶میلیون زائر از شهرستان، نزدیکی به چهار شهر و قطب بودن درمان شهرستان، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته متخصص طب اورژانس در اختیار شهرستان قرار گرفته اسـت.

 

او با بیان اینکه  جذب این دو متخصص باعث افزایش رضایت همشهریان شده است،گفـت: هم اکنون مدیریت اورژانس اسدآباد با این دو متخصص است و پزشک عمومی فقط معاینات اولیه را بر روی بیماران انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal