آخرین اخبار

25. دى 1398 - 14:51   |   کد مطلب: 34634
احمد کاظمی با اشاره به معامله سردار حاجی زاده با خداوند در وضوع هواپیمایی اوکراینی، گفت: مهم این است که خالصانه در راه رضایت خداوند گام بردارید و هدف اجرای شعائر الهی باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، نویسنده کتاب “نشانی” در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به فراموشی برخی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انسان به وعده خداوند مهربان و پیامبر اکرم(ص) برای رسیدن به پیروزی شک می‌کند و چگونه ممکن است قدردان زحمات نجات‌بخش مؤمنان باشد.

 

 

وی با بیان اینکه در فضای مجازی بارها دیده ایم که چگونه داعش کج فهم خون آشام مردم بی گناه را سر می‌برید و بر سر هزاران انسان تیر خلاص می‌زد، افزود: به راستی با تدبیر چه کسی و با جانفشانی کدام مجموعه نطفه آنان در محل تشکیل شان نابود شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گفتند باید اسلحه را کنار گذاشت و گفتمان را آغاز کرد، افزود: آیا این رهبر مدبر و سپاهیان جان بر کف نبودند که به جنگ داعش ولد آمریکا رفتند.

 

 

کاظمی گفت: وقتی مفهوم آزادی را در جمهوری اسلامی از عمق جان درک می‌کردیم که داعش بر ملت ایران غالب و پیروز می‌شد!.

 

وی با اشاره به ابهت جمعیت بی بدیل تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی، گفت: برخی‌ها گویا ابهت آن جمعیت در گلویشان مثل استخوان گیر کرده بود و با فراموشی تمام زحمات سپاه قصد مبارزه با این مجموعه الهی را دارند و کافی است سپاه به کنار برود، آنگاه باید با آزادی و امنیت خداحافظی کرد و داعش منتظر آن روز است.

 

این نویسنده با تفسیر آیه ۴۰ سوره توبه که میفرماید: ﺍﮔﺮ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺭﺍ ﻳﺎﺭی ﻧﺪﻫﻴﺪ، ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺧﺪﺍ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻳﺎﺭی ﻣﻰﺩﻫﺪ ، گفت: گاهی یک اتفاق در جامعه چنان غمی را در دلت جای می‌دهد که شاید همه چیز را تمام شده ببینید و نتوانید تحلیلی بر آن اتفاق ارائه دهید و در اینگونه مواقع سخن پیامبر اکرم(ص) به یاد می‌آورید که به همراهش که همه چیز را تمام شده می‌دانست، فرمود: اندوه به خود راه مده که خدا با ماست.

 

 

وی با اشاره به معامله سردار حاجی زاده با خداوند در موضوع هواپیمایی اوکراینی، خاطرنشان کرد: مهم این است که خالصانه در راه رضایت خداوند گام بردارید و هدف اجرای شعائر الهی باشد و نباید فراموش کنیم که حضرت موسی(ع) بر اثر اشتباه مرتکب قتل شد اما از طرف خداوند به پیامبری مبعوث شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal